Merhaba. 11+2 de ikili tarama yaptırdım. Ultrasonda bütün ölçümler olması gerektiği gibi normal çıktı, hiçbir anomali çıkmadı. Kan testi sonucumda ise sonuç riskli çıktı. Yaşım 31 fakat ailelerde hiçbir kalıtsak rahatsızlık vs. yok. Doktorum aradı ve fetal dna testi yaptırmamı istedi. Hemen yaptırdım, 370€ tuttu. Bu testle anneden alınan kan ile direk bebeğin dnasına ulaşılıyor, %99a kadar doğru sonuç veriyormuş. Yurtdışına gönderildi, şuan sonucu bekliyorum. Aklınızda kalacağına yaptırıp içiniz ferah bir şekilde hamilelik sürecini yaşamak en mantıklısı. İnşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız🙏🏻