Nasilsiniz acaba cok merak ediyorum ben aksamdan beri kaygiliyim dayimi kaybetik durumunun kotu oldu gun korktum sonra bebek uzulmesin etkilenmesin diye surekli.kendime telkin verdim ama simdi aksamdan beri korkuyorum midem de bulaniyor benim anksiyeteden surekli oluyor zaten moralim yok esime de surekli beli etmek istemiyorum cunku oda yoruldu benimle urasmaktan kafami yataktan kaldiramiyorum bir seye odaklanamiyorum korku var icimde