Altin23 Kızlar sizce 2. Çizgi var mı yok mu yaa kafam karıştı 5 dakikanın sonunda gördüm ama bir ben mi görüyorum acaba 😥 nolur var deyin Ek bilgi; 1 ay önce kürtaj oldum henüz adet görmedim 1 hafta önce 2 kere üst üste korunmasız ilişkim oldu 
1palyaco Altin23 yani ben görüyorum var ama süre için birşey diyemiyorum bir daha varsa testiniz yarın sabah ilk idrar ile tekrarlayın. İnşallah görmek istediğiniz sonucu görürsünüz 🌸
Altin23 1palyaco ayy canım yok maalesef spora gidiyorum ters hareket yapmayım içim rahat etsin diye test yaptım inşallah vardır sabah tekrar alıp deneyeyim mi ilk idrar çok mu etkili
1palyaco Altin23 bence biraz hareketlerinize de dikkat edin her ihtimale karşı . Evet gebelik testinde ilk idrar önemli daha doğru sonuç verir .
Erva18 Altin23 kaç gün oldu kürtaj olalı ben 20 gün sonra tekrar beta verdiğimde 9 çıkmıştı yani hemen sifirlanmiyor
Zeynepci012 Altin23 beta değeriniz sıfırlanması hemen olmaz benimki 2 ayda sıfırlandı ama inşallah vardır yani ancak ultrasonla yada 2 günde bir kan vererek anlayabilirsin
Altin23 mombarbie_ burada kimin testine pozitif yazdılarsa sonuç doğru çıktı hep inşallah bende de öyle olur yarın sabah tekrar deneyeceğim alıp şimdi yanımda fazla test yok 🥹
Altin23 mombarbie_ İlk idrar testim 
turkan403 İnşallah gebesinzdir çok silik çizgi gorunuyo yaknlaştirdikfa beli oluyo Allah gönlünüze göre versin 🤲❤️
Erva18 Altin23 şimdi tekrar e nabıza baktım senin için 2 şubatta olmuştum 23 şubatta tekrar beta bakılmış 9 çıkmış benim yani herkesin vücudu farklıdır ama
Altin23 Erva18 zaten kürtajdan 30 35 gün sonra tekrar adet olmak gerekiyormuş öyleyse eğer 1 ay içinde beyanın sıfırlanmış olması gerekir canım benim beta değildir diye düşünüyorum
Lumlum Altin23 merhaba, bu test pozitif ama kürtaj olduktan belli bir süre sonra hcg gebelik sınırı altına düşmediği için pozitif verebiliyor ben de kürtajdan 3 hafta sonra falan test yaptığımda pozitif görmüştüm
Altin23 Asiyam__010 canım 18 Kasım’da kürtaj oldum daha hiç adet olmadım o yüzden bilmiyorum ki ne zaman adet olacağım 🥲 bir de pcos var o yüzden de adetim gecikir hep. Bir erken gebelik testi daha aldım sabah ilk idrarla yapacağım inşallah dediğiniz gibidir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻