Zeynep1225 Kızlar bende enfeksiyon çıktı doktor fitil verdi kullanıyorum şu an . Birkaç kişi enfeksiyonun varsa normal doğuramazsın sezaryen olursun dedi . Bu bilginin aslı astarı var mıdır ? Yaşayan var mı acaba ?
Minigiim-vebenn52 Zeynep1225 yapılıyo diye biliyorum enfeksiyon belirtiniz neydi idrarda mı enfeksiyon çıktı yoksa kültür testinde mi
Hilalcikkk Zeynep1225 afedersiniz ama aşağı tarafım durmuyor ki fitil mitil kar etmedi hem idrar hem vajina enfeksiyonu oluyorum en sonunda saldım valla
Kuzey_Oyku_61 Zeynep1225 bende de enfeksiyon vardı fitil kullandım oglumuda sağlıkla doğurdum çok sukur. Normal doğum yaptım bu arada doktorumda sezeryan falan demedi zaten
K-Canseven Zeynep1225 ilk defa duyuyorum . Eskiden derlerdi ki; Doğum rahimdeki bütün enfeksiyonları temizler. Hatta bende de o şekilde oldu. İlk doğumdan önce kokulu akıntım kaşıntı va vardı. Doğumdan sonra hiç tekrarlamadı. 5 yıl oldu.
Zeynep1225 Minigiim-vebenn52 Önce lekelemem oldu o şikayetle acile gittim ebe açılma var mı diye elle muayene ettikten sonra enfeksiyonun var dedi
Zeynep1225 Emel1707 Bana da demedü aslında ama kafamı karıştırdı çevremdekiler normal doğum yapamazsın diye
Minigiim-vebenn52 Zeynep1225 Allah Allah rahim ağzında mı varmış enfeksiyon yani kendi doktorunuza da sorun bence