Gözünüz korkmasın herkesin tecrübesi farklı. Ben biraz önce çatı muayenesinden geldim 39+3 teyim ilk kez yapıldı. Canım çok yandı çünkü öyle parmak falan değil baya elle en derine kadar neredeyse çocuğun baş kısmına kadar baktı iki parmakla vajina girişine bakmadı sadece. Doğumu tetiklemek için yaptığını söyledi malum 40. Hafta içindeyim diye sanırım. Size haftanızdan dolayı daha normal tadında bir uygulama yapılır umarım ☺️