Sabah kalktım eşimin yaptığı tostu yerken birden mideme bulanti girdi ve çok sık tuvalete çıkmaya başladım ama ishal değilim sabahtandir bir şey yiyemedim ama midem sürekli bulanıyor, sonra mide asitim ağzıma geliyor gibi oluyo. Bu hafta da normal mi? Hastaneye gitsem mi?