Miracc06 Kızlar cinsiyeti 2 hafta sonra öğrenirsin dedi doktorum aşırı merak ediyorum fotoyuda yükleyebildim mi bilmiyorum acemilik 😂 https://imagesupload.net/image/6AeK
Miracc06 Umarım anlayan birileri cıkar 😍 bir oglum var kız olsun istiyoruz ama hayırlısı tabikidee öncelik sağlıkk
teacher-mom21 Miracc06 Benim selami erdem bence oranın en iyisi Hıdır hocaya gittim bana cinsiyeti dahi yanlış söyledi Rezan hoca da çok iyi
Miracc06 teacher-mom21 Sevcan yeni geldi kürtaj oldum bir kez o yaptı memnun kaldım acıkcası suanlık iyi kac haftalıksın
teacher-mom21 Miracc06 benim riskli gebeliğim çift rahimliyim 22 haftaliğim selamı hoca takip ediyor ilaç iğne fitil ile devam ediyorum yola
Miracc06 teacher-mom21 benimde gebelik riskli cünkü 1.5 Ay bittikten sonra kürtajdan 6 haftalık gebe olduğumu öğrendim bunda da basta kanamam vardı hala ara ara lekelenme oluyor Rabbim hepimize yardım etsin Rabbim sanada sifa versin inşaAllah
teacher-mom21 Miracc06 kürtajdan sonra regl oldunuz mu yoksa olmadan mi gebe kaldınız regl olmadan kalınırsa riskli diye biliyorum
Miracc06 teacher-mom21 regl olmadan kaldım öğrendigimizde sasırdık kaldık cünkü kontrol İcin gitmiştim ve gebe oldugumu öğrenmiştim