Hayırlı günler.
Eşim geçen hafta sperm testi verdi ve ultrason muayenesi oldu. Sağ tarafta damar genişlemesi var dedi. Bugün sperm testinin sonuçlarını öğrenmek için gittik. Herşey normal görünüyor bir sorun yok dedi ama varikosel var dedi. Daha doğrusu varikosel başlangıcı var dedi. Genelde sol tarafta oluyor ama senin sağ tarafta çıkmış dedi. Daha önce bir düşük yaptım 4 yıllık evliyiz. Sperm sonuçların iyi ama varikosel spermin genetiğini değiştirebilir düşükler olabilir dedi. Ameliyat olman faydalı dedi ama kafamız karıştı. Daha önce başına gelen var mı? Sağ tarafta varikosel sorunu olup gebe kalanınız oldu mu? Eşim baya stres yaptı sperm sonucu iyi ama ameliyat olmamda fayda varmış acaba bir sıkıntı olur mu diye de korkuyor. Bizimle aynı sorunu yaşayıp atlatan ya da sağlıklı gebelik elde eden var mı? İçime bir su serpin lütfen 😒