Kızlar bugün doktordan geldim uygulama da bebek 17+5 gözüküyor ultrasonda 18+6 gözüktü gramı 265 diyor normal mi yoksa düşük mü sizce doktorum haftası ile uyumlu dedi ama bana biraz düşük gibi geldi sanki yiyorum da aslında neler yemeliyim öneriniz var mı ? Sizce bebeğin gramı normal mi ??