Evrem990 Kafam allak bullak oldu siz nasıl hazırliyorsunuz detaylica yazarmısınız?once su sonra mama koyuyoruz ya çalkaliyoruz sonra tekrar su koyuyirmusunuz üzerinde oyle yaziyor ya.nasil yapiyirsunuz
Nurmert Evrem990 önce suyunu koyuyorum sonra mamayı koyup karıştırıp veriyorum , damacana suyunu kaynatıp soğutup onu kullanıyorum hazırda sürekli suyum oluyor , termosunda tutuyorum ılık olarak suyu gün içinde bittikçe ekliyorum
Evrem990 kahvesever__ bu kadar mi? Yani ne kadar vericekseniz suyun tamamini koyuyormusunuz sonra mama koyup birdaha açmiyorsunuz dimi agzini kapatip vetiyirsunuz
kahvesever__ Evrem990 mesela 120 cc veriyorum su koyorum 120 cc sonra mama koyorum 4 kaşık çalkalayıp veriyorum daha su fallan koymuyorum
Evrem990 kahvesever__ uzerinde farkli yaziyir ama once su sonra mama calkalayin sonra yine su diye bende sasirdim.bide suyu nasil pratik hszir ediyosunuz?
kahvesever__ Evrem990 hayır onlar yanlış yazmışlar oğluma da mama kullanıyorum kızıma da hiç öyle bir şey yazmıyor Hazır su kullanıyorum ben
Evrem990 kahvesever__ anlamak icin soruyorum kusura bakmayin yani şimdi siz direkt bir seferde suyunuzu koyuyirdunuz sonra mama sanra agzini kapatip dairesel karistirip işte veriyosunuz dogrumu????bide suyu nasil hazir ediyorsunuz icecegi kivamda
kahvesever__ Evrem990 evet aynen öyle önce su sonra mama sonra çalkalayıp veriyorum termusta hazır oluyor hep su
Evrem990 kahvesever__ ben direkt termosta içecegi kivamda hazir bulunduruyorum suyu sorun olurmu acaba.yenu mama vermeye basladimda 2 gun oldu bilemedim
Fatma_Saglam07 Ben de hipp mama aldim en güvenebildigim o oldu da Sma çok iyiydi ama israil mali yüreğim el vermedi bebeğime onu vermeye sizce uyi mi hipp markası