Melikemrvvv 6+2 olanlar veya 5-6 haftalık olanlar nasılsınııızzz bulantınız var mı bebişleri gördünüz mü kalp atışlarını duydunuz mu 🥰🥰🥰
Hulo2105 Melikemrvvv 5+2 yiz durumlar karışık yarın sabah ya bebeğimi kaybedicem ya birlikte devam edicez😥
birmeleginannesi_ Melikemrvvv 7+0 merhaba cuma günü gidicez görmeye inşallah görürüz 5+3 de keseyi gördük iki hafta sonra gel dedi doktor bebek için korkuyorum boş gebelik olmasından inşallah görürüm bebeğimi ya
1prensesannesi__ Melikemrvvv 6+1 canım 5+4de kese gördük doktor yerlesmis dedi agrilarim cok var henüz bulantı baslamadi ama hazimsizlik oluyo kontrole bidahaki ay gidicem 😁
Loli_01 Kızlar bişey sorcam bende 5 hafta 3 günlük bu gün hiç ağrım olmadı normalde hep ağrım olurdu acile gidin mi korkmaya basladım
birmeleginannesi_ Loli_01 ben 7 hafta oldum bugün hiç bir belirti yok bende.. arada bı bulantı ve akıntı o kadar ilk haftalarda 3-4 haftalikta kasik ağrısı regli ağrısı bel ağrısı gibi ağrılar çektim artık hiç yok çok nadir bulantı oluyo ve fazlaca akintj
Hulo2105 birmeleginannesi_ canım ilk özelde tahlil yaptırdım beta 90 çıktı. 2 gün sonra sağlık ocağına yaptım 65 çıktı. Asla ağrım kanamam yok. Bugün yine kan verdim umarım yüksek çıkar. İlk betadan şüpheliyim laboratuarın yorumlarına baktım 1-2 kişi sonuç yanlış çıkıyo demiş. İnşallah öyledir. Lütfen dua edin😥
Loli_01 birmeleginannesi_ ozmn suan normal bi korktum ya dün ne güzel ağrıyordu dıyordum bu günde sabah oldu öğlenden beri tık yok benimkinde beni korktu🥹
birmeleginannesi_ Loli_01 bende korkuyorum :) keseyi gördük ama bebeği cuma günü gorucez boş gebelikten korkuyorum ama hissediyorum da anneliği bilmiyorum rabbim inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder canım 🥰
bng_12345 Hulo2105 canım doktorlar özellikle hep aynı cihazsa yapılmasını söylüyor aynı gün İçinde ben de ilk devlette sonra kendi doktorumun oldugu özel hastanede yağtım biri düşük biri yüksekti sonrs yükseldi hep çok şükür aynı yerde yaptır yani
Rabiul @Hulo2105 kan tahlilini aynı yerde vermeniz lazım hastaneler ve sağlık ocakları arasında fark var
Hulo2105 Rabiul ah canım inşallah öyledir sadece ilkini özelde verdim 2. Ve bugün verdiğim 3. Yü sağlık ocağında verdim. İnşallahh ilki yanlıştır nolur dua edin ☹️😥 hiç ağrım sızım kanamam yok kafam çok karışık içim de rahat aslında ama yine de korkuyorum…
Rabiul @Hulo2105 2 gün arayla vermeniz en sağlıklı olanı ve aynı yerde vermeniz gerekiyor çünkü farklılar çıkar
Hulo2105 Rabiul cuma günü verdim bir de bugün verdim bakalım yarın sabah çıkıcak çarşamba doktora gidicez zaten.