Gecen saglik ocagindan aradilar stajer ogrenciler varmis eve geliyolar gebe izlem yapiyolar dedi saglik ocagindaki ebeylede cok samimiyiz kiramadim kabul ettim kiza numarami vermis gunde 3 kere yaziyor surekli konusuyoruz esimde bu durumdan rahatsiz oldu bende pek anliyamadim cok sık yazmasini herseyimi soruyor sizede bu sekilde stajer yonlendirdilermi