Bugün sağlık ocağında kontrolüm vardı tansiyonum kilom gayet güzel ama ebe bebeği dinlemek için uzan dedi uzandım sonra hiç doğuracak gibi değilsin bebeğin başı yukarıda dedi doktor sana bebek dönmemiş felan dedimi diye sordu bende yok dedim ne zaman kontrole gittin dedi cuma günü gittim en son bu perşembe yine kontrolüm var dedim bı tedirgin oldum bu şekilde veya benzer durum yaşayan varmı normal doğum düşünüyorum 39 haftalığım