Kızlar ikiz gebelikten mi bilmiyorum ama hareketlerim acayip kısıtlanmaya başladı, gün içinde yatmak haricinde neredeyse tek tük iş yapabiliyorum 27. haftadayız, o kadar fazla kilo da almadım ama neden böyle oluyor? Karnım sertleşip acıyor ve aşağıya baskı hissediyorum. Yatınca geçiyor.