Aabbccc Çarşamba günü yumurtalarim toplanacak pcosum heyecanlıyım doktor önemli olan yumurtalarının içi dolu olması dedi 😏 biraz korkuyorum da gonal f iğnelerine elveda cetrodite vuruyorum bı de akşam gonapeptyl vuracam iki tane 🙂
Kymetnur Aabbccc canım bende pcosum. Yarın tüp bebek için hastaneye gideceğim. Süreç nasıl ilerledi sende. Özelde mi devlette mi yaptırdın. Hiç bilgim yok bana yardımcı olabilir misin
Aabbccc Neslymmm inşallah bebişin seninledir canım 🙂zorlu geçti mi süreç bende yarın yumurta toplama olacak baya heyecanlıyım
Neslymmm Aabbccc çok sağoll Rabbim hepimizin yüzünü güldürsün, hayır hiçbir şey zor değil, hissetmiyosun kii
Aabbccc tatlibebegim_ amin inşallah canım yarın belli olacak bakalım doktor ona göre söyleyecek kaç tane olduğunu
Esrashshshssh Aabbccc ayy çok sevindim adına canım ya çok şükür 20 taneden 4 5 tanesi bile dolu olsa tammdr
Aabbccc Kymetnur canım benim de 2 yılım oldu iki aşılama yaptırdım tutmadi en son tüp bebek tedavisine başladık adetin 3.gunu gidiyorsun uygunsa iğne veriyor 12-14 gün iğne kullanıyorsun ve sonra yumurta toplama oluyor özelde yaptım ayrıca çok maaliyetli
Kymetnur Aabbccc çok teşekkür ederim canım. Sende çok güzel haberler alırsın en kısa zamanda inşallah ❤️❤️