Hilallss Bugün kontrole gittim nst de sancım çıktı ve 1,2cm acıklık var dedi nişan geldi ama sancım yok şuan pek Suni sancı istemiyorum beklesem sancılarımı dedim Bebeğin kilosu küçük sıkıntı olabilir ondan dedi ama korkuyorum
Mmeleklr2 Hilallss hiç korkma canm 20 gün önce bende suni sancıyla doğum başlatıldı 4 saatte doğurdm çok ağlamıştm çok korkmuştm ama güzel oldu hersey iyi düşün iyi olsun