Kızlar bugün 100 mg gebelik şekeri yüklemesi yaptırdım açlık 89 1.saat 191 ikinci saat 163 3.saat 116 çıktı doktorum ilk iki değeri yüksek gördü ve gebelik şekeri tanısı koydu dahiliyeye yönlendirdi şeker ölçüm cihazı da alıcam . Dahiliyeye hemen gitmeli miyim beslenmeme dikkat edip şekerimi ölçsem kontrol altına alamazsam dahiliyeye gitsem olur mu acaba sizler süreci nasıl geçiriyorsunuz