12Tazeanne Antibiyotik tedavisi olduğum halde geçmedi. Daha sonrasında ilac vs de vermedi. Bebeğe geçmesinden korkuyorum. Yardım edin
1s1e1d1a_ 12Tazeanne gyno lomexin diye bir fitil vermişti doktor bana enfeksiyon için kutunun içinde iki tane fitil vardı yuvarlak şekilde 3 gün arayla kullan demişti 27.haftadan 30.haftaya kadar çektim o enfeksiyonu bu fitili kullandıktan sonra geçti çok şükür
QBuse1123 12Tazeanne bende de öyle hala da hamilelgim boyunca vardı şuan da bebeğimle var 3 defa hastaneye yattı enfeksiyon yüzünden
Linaa90 12Tazeanne Allah kahretsin o hastalığı doğurdum hala çekiyorum en azından gebelikte antibiyotik içiliyor emzirme daha sıkıntılı
AselinAnnesi12 7 aylık hamileyim 7 aydır çekiyorum bu illeti bende bebeğime geçmesinden çok korkuyorum 😥 bol su içtim nioali yağı kullandım maalesef faydasını görmedim
Kivircik20 AselinAnnesi12 bende aynı şekilde gebe değilim sürekli tekrarlıyor doktor vitamin takviyesi gibi bişi verdi onu kullanacağım galiba kokulu peceteden mantar oldum iç camasırlarımızı yumuşatıcı da koymayalım