drytcvkarsln HandanPeker bnde hala %60 erkek de kaldım hafta sonu umarım netlesır bnmde artık erkkse degişmıyor duyduguma gore
Cigdemt Derinnge34 kiz olunca aldiranlar oluyormus.tedbir amacli boyle birsey yapmislar canım sanirim :( insanlar ne zihniyette boyle yaa
GamzeOnderTasal Cigdemt cinsiyet söylemek yasak nasil dyo onu anlamadim. Ama benm arkadasimda gec ogrendi. Kiz olunca aldiranlar var diye söylemiyorlar diyordu o da. Rabbim islah etsin o zihniyettekileri
Cigdemt GamzeOnderTasal evet canim ben de yasak diye biliyorum.doktor soylemiyoruz dedi ama burda bi tane hastane soyluyormus sanirim.ben de tam bilmiyorum