Kızlar merhaba benim 27 ve 8 aylık iki tane bebegim var ve 5 6 aydır gögüsümde kitle olduğunu dusunuyorm. İlk baslarda sut kanalıdır dedim önemsemedim. Ama baya bi buyudu sanki. Doktora gitmeye cekiniyorum. Cidden kotu bir seyse çocuklarıma kim bakacak ameliyat falan olsam nasıl olur bilmiyorum. Cok yakın bir arkadaşımın oğlu lösemi cok cok zor bi surec kemoterapi vs iki bebekle naparım bilmiyorum.