Kizaniminanasiyiim kızlar 23+5 göğüs mastit ne yapmam gerekiyor amoklavin kullandım ama bi işe yaramadı bi de büyüklerime göre gece yanığı diyorlar batıl inanç mı doğrumu bilemiyorum dışı yoğun iltihap ve kabuk bağladı geceler aşırı yanıyor ağrıyor bi çare
Busraoz Kizaniminanasiyiim benim kabusum olmuştu bitmek tükenmeyen mastit.. Bir sağ bir sol.. Bir sağ göğüs bir sol göğüs.. Antibiyotikler, iğneler. Ama ben doğum yapmıştım. Hamileyken nasıl müdahale edebilirim edilir bilmiyorum sadece hamilelikte kullanılabilen antibiyotik varmış onu kullanabilirsiniz herhalde. Doktora gittiniz mi? Çok geçmiş olsun.