EdaninBebegi Atkadaşım hastanede yatıyordu, onun niyetine ben okuyup koymuştum. 1 saat sonra galan baktığımda baya açılmıştı hatta kesin doğurdu demiştim mesaj atmıştı doğurdum diye. Benim de 25 günlük oğlum, benim ıcın de okuyup bi ablamız koydu açılmam vardı fakat ebenin hödüklüğüyle istekli sezeryan oldum ben. Meryem ana eli otu gayet açılmış fakat tam arkadaşım kadar açılmamıştı ben sezeryana bağladım. Fotoğrafını da ekliyeyim durum benimkinin 😂 ebe ikinci çatı muayenesinden sonra 3. Ye bakacakken bebeğin kafasına değemedim dur demişti. Yani sanırım 6 7 cm açılmam vardı ama söylemedi bile
