emir_01 Tugcegurdal_ bizde ilac kullandil malesef gebelik olusmadi sanirim ameliyat olacak nuks ameliyat ama 2 ameliyattan sonra sansimiz olurmu bi bilginiz duyumunuz varmi acaba
Tugcegurdal_ emir_01 Tese olacak sanırım. Tabiki ilaç kullandığınız sürece şansınız hep var. Tese sonrası klomen ve ovitral başlıyoruz biz genelde bunlara benzer ilaç kullanıyor musunuz
seymanuryldrm emir_01 Hamile kaldığım ay eşim proxeed kullandı bende prowomen kullandım . Takviye vitamin kullandık yani ilaç değilde.
emir_01 Tugcegurdal_ ilk dr ameliyata suanlik gerek yok dedi 1 yil once ama suan esimin agrisida var dr muhtemelen amaliyat diyecek oncesinde vitamin kullandik takviye olarak kimyasal gecirdim sayi hareket guzeldi morf.0 di 1 yil oldu tam bugun
Tugcegurdal_ emir_01 varikosel olacak o zaman. Mrf ve sayı üzerinde çok etkili olur bu ameliyat yükseltir hemen. Biran önce yaptırın çok geçmiş olsun
emir_01 Tugcegurdal_ allah bin kere razi olsun biraz olsa icim.ferahladi bisey srmak istedigimde size yazsam.olurmu acaba haftaya dr a gidecezde gun icin ins.
Tugcegurdal_ emir_01 tabiki. Sayınız da varmış korkacak birşey yok. Mrf ameliyat sonrası düzelir zaten. Eşinizin ağrısının olması da güzel birşey çok geçmiş olsun bir an önce gebe kalısınız inşallah.