Kızlar bebeğim 2 aylık 37 haftada doğum yaptım 2450 kilo doğdu şuan 4.600 doktor erken doğum olduğu için biraz geride olduğunu söyledi şuan anne sütü ile besleniyor kilo alması gayet güzel dedi doktor ama ben günde 1 defa 90 ml mama yapıp veriyorum gelişimi için fayda sağlar mı acaba vermeli miyim korkuyorum sonra anne sütünü bırakır diye