cansutekgul Kızlar cuma günü 30haftalık olcam şu an 29+3üm kıyafetleri yıkayayım mı ağrılarım var çünkü ve çok ağırlaştım fikir verebilir misiniz erken mi
mommys1 cansutekgul bence erken değil yıka koy ne olacağı belirsiz yıkaması ütülemesi basit gibi duruyo ama baya uğraşıtırıyor suan 36. haftadayım hareket edecek halim yok son bi kaç haftadır ben 31-32. haftada en geç bitirmiştim herşeyi
mervemurat16 cansutekgul yıkayın rahat edersiniz çünkü yıkaması kuruması ütülemesi çok yoruyor insanı
mombarbie_ cansutekgul 28de başladım yıka kurut utule bugünde hastane çantasına giriştim birkaç kargo var gelicek eksiğim var birkaç onlarda gelince hastane çantamı kapaticam 1 2 haftayı bulur 30+0 im şuan 😊
_tuuggcce_ cansutekgul yıkayıp kaldırabilirsiniz, bir şey olmaz. Gün geçtikçe daha da ağırlaşıyor insan
Esraabbaa Ben 29+1 oldum ama çalışıyorum o yüzden şimdi yapmıyorum. 32. Hafta bitince işten ayrılıcam o zaman direk başlamayı düşünüyorum hem vakit geçer diye
Lalemmm12 cansutekgul ben henüz 12 haftalık hamileyim cinsiyeti belli olur olmaz alışveriş yapıp dolabına koyucam bence sizde başlayın bebek büyüdükçe hareket edemez olursunuz şişmeler vs de var bide
Feri123 cansutekgul erken değil canım yıka utule derken zaten zaman geçiyor yavaş yavaş yapıyoruz ağrıların varsa bir an önce bitirmeye bak bende 32 olucam bu hafta hepsi tamam ,ev temizligim kaldı onu da yavaş yavaş yapicam benimde ağrılarım oluyo cunku