Ekimde düşük oldu ve kürtaj olmak durumunda kaldım ve dün tekrar hamile olduğum u öğrendim açıkçası hem mutluyum hemde biraz korkuyorum tekrar bişey olur gibisinden benim olduğum yerde hiçbir düşük önleyici vs ilaç verilmiyor onun dışında dikkat etmem gereken şeyler varsa söyleyebilir misiniz?