beyza_77 Sym35 benimde öyle geldi perşembe aksam geldi sonra yavaş yavaş suyum gelmeye başladı pazartesi akşamına sezeryan ile doğurdum
Bus123_ Sym35 benimki de safafti görünce hemen duşa girdim ve bir saat sonra sancim başladı hastaneye gittiğimde 2 cm acıktığım vardı
SuMeYYe- Sym35 Allah kurtarsın kolay bi doğum olur inşAllah😊 bol bol abese süresi 20. Ayeti okuyun doğum başladığında. Allah’ın izniyle kolaylaşır. Ben tecrübe ettim gerçekten
Sym35 Bus123_ adet ağrısı gibimiydi arada bir öyle ağrı geliyo kasıklarıma ama duramayacak gibi değil hafif