SmeyyEray06 2021 de Deniz hoca yaptırdı,ben riskli gebeydim. Şuan yine hamile kaldım malesef korunurken 32+6 oldum yine ona gelip doğum yapacağım. Ben kendi hocamdan çok memnundum. Genel olarak hastane de iyi. Özel odada kalmıştım. Umarım sizin için de iyi olur.kaç haftalıksınız