Neseberen ben de aynı durumu yaşadim 11 haftalıkken progestan kullanıyorum 3 haftadir kanama durdu koyu kahverengi lekelenmeye geçti çok şükür bebek iyi dedi doktor size de bebekte bir şey yok dediyse doktor inşallah olmaz sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah bol bol dinlenin ihtiyac olmadıkça yataktan kalkmayın