Havvakc Merhabalar Ateş ölçer ve Nabülizatör hangi marka tercih ettiniz özellikle kullanıp memnun kalanlardan tavsiye bekliyorum. Direkt Nexus markası nasıl ?
Gldnzylmz Ben braun aldım ateş ölçeri kendimde hemşireyim hastanelerde de kullanılıyor çalışırkenki ve doktorların önerileriyle tercih ettim bir tek bebek değil bizim içinde en iyisi (kulaktan ölçen olmalı)