Aybarssmom_ biz küçükken evimizde 6 tane kedimiz vardı, ayak uclarimizda yaparlardı, yalarlardı. Aşıları da yoktu. Hiçbir şey de olmadı. Anlamıyorum insanları. En ufak şeyde bırak onu, hasta eder. İnsan yavrusunu atabilir mi? Insanlardan daha iyi geliyor bana. Bunu anlamıyorlar, söz konusu hayvan olunca at ne olacak, sokakta da yaşar. Ama bu da bir can.