ilaydamom_ bana 25-40 gün sonra ilk adeti gorursun demişlerdi o yüzden ben adet kanamasi gordugumde ilk ay sormamistim doktora. İkinci ay sadece lekelenme gibi olunca sormuştum niye kanamam olmadı diye normal demislerdi ama sonrasında cikolata kistim oldu alakası var mı bilmiyorum ama mm si küçük oldugundan çok onemsemedi Dr. İlişki konusunda bir fikrim yok maalesef biz biraz beklemiştim tahminimce lekelenme oldu bittiyse belki iliskiyke alakalidir ama devam ediyorsa adet olabilir 🤷 bı Dr ya da ebeye de sorabilirsiniz isterseniz