sevalciftci Kızlar sırami bekliyorum 12+1 kontrolüm var korkuyorum kalbim küt küt atıyor acaba sağlıklımi kalbi nasıl korku vart off en son 9+3 te gittim duydum herşeyi güzeldi
esss_92 sevalciftci stres yapma belki birazdan cinsiyetini bile öğrenebilirsin annesi:) Her şey yolundadır Allah’ın izniyle biz anneler hep böyleyiz size söylüyorum ama ben de hep böyleyim
Kub7a sevalciftci aynı hafta gündeyiz canım benim de cuma günü kontrolüm var lütfen çıkınca haber ver ❤️
Kub7a sevalciftci ederim tabi ki benim ikinci gebeliğim bende hala tedirginim sanırım hareketlerini hissedene kadar böyle gidecek 🥹
Ruzi06dede1 sevalciftci annelik iç güdüsü böyle bir şey işte ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri böyleyim 22. Haftaya giricem yani 6 ayındayız ama her gitmemde tedirginlik korku o anın tadını çıkarmalıyız bence içini ferah tut kötü düşündükçe kötü olur sağlıklı olsunlar inşallah ❤️🌸
sevalciftci Kub7a bende bugünden sonra fetal doppler alcam hem içim rahat olur benim ilk gebeliğim 18 yaşındayım ayrıca belki kötü bişey olmaz riskini azdır aka korkuyorum yineden🥺
gokceekus17 Bende böyleyim. Daha önce 2 düşüğüm oldu onun etkisi çok fazla bende. Sürekli tedirginim bir şey oldu mu iyi mi acaba diye. Bende 12+1 im 🌸 perşembe günü kontrolümüz ikili test yapılacak. Heyecan korku stres hepsi bir arada 😔
sevalciftci Kub7a çok şükür canım iyiydi kalp atisinida duydum şükür 12+1 olcakti ama 12+4 dedi bir kaç günden sorun olmuyor diye biliyorum
sevalciftci Ruzi06dede1 çok eski postum 12 haftalıti şuan 24 haftanın içindeyim çok şükür altı ay geride kaldı kalp cihazı almıştım sürekli bakardım ama maşallahı var hareketli bir minik kızım olucak teknelerini hissedince rahat oluylrum üç ayımız kaldı inşallah rabbim sağlıkla kucağimiza almayifa nasip eder🥰🤲🏻🤲🏻❤️