Bitmek bilmeyen idrar yolu enfeksiyonum oldu ama hiçbir zaman kültürde üreme görülmedi. 19. Haftadan beri maalesef vardı. Lökosit-bakteri-epitel yassı değerleri yükseliyodu sadece. Bazen yükselio bazen düşüyodu. Böyle olunca illa bebeğe mi geçiyor yani bazen burda görüyorum idrar yolu enf bebeğe geçmiş vb diye. Perşembe sezeryan doğumum var biraz korku aldı açıkcası