Deniz112 Ben de içiyorum. Ağır bir sigara içiyordum günde 2 paket. Bayağı bi tiryakiydim ki hala öyleyim. Bırakmaya çalıştım ama tamamen kesemedim. Azaltmaya çalıştım, önce sigaramı değiştirdim yurtdışında 01 değerli ome marka sigara getirttim arkadaşa, yok gibi anca kandırıyor işte beni. Arkadaş getiremediğinde de Türkiye’de en düşük Winston slim gray var onu kullanıyorum. Bi ara 5 6 haneye kadar düşmüştüm ama şu an 1 pakete yakın içiyorum. 1 paket çok biliyorum ama benim kadar içen biri için azaltmış oluyorum. 5 gün kaldı doğuma kısmetse c.tesi günü sezeryan olacağım. Hâlâ içme bırak diyorlar, bunca zaman içtim 5 gün kalmış bıraksam ne olur diyorum. Bırakmaya çalıştığım evreler çok sıkıntılıydı, sürekli uyuyordum içmemek için, yemek yiyemiyordum, aşırı sınırlı oluyordum. Doktorum bu daha zararlı çocuk için, eskisi kadar çok içme ama iç madem dedi. Çok şükür çocuğumda bir sorun yok şimdilik bildiğimiz kadarıyla. Ben içtim bi şey olmadı sen de iç demek değil bu tabiki. Bilimsel olarak kesin bir açıklama yok sigara konusunda. Yani “sigara içen her annenin bebeğinde bu bu hastalıklar olur, içmeyenler de olmaz” Gibi bir kesinlik yok. Ama zararlı yani hem anneye hem bebeğe. Bilmiyorum Allah kolaylık versin. Ben yapamadım umarım siz bırakabilirsiniz