Selamün aleyküm arkadaşlar reglim 7 gün geçti 4.günü erken gebelik testi yaptım ama negatifti ara ara açık pembemsi lekelenmeler oluyor şuanda bile kasıklarımda hafif karıncalanma var gibi böyle olup hamile kalan var mı cevaplarsanız sevinirim teşekkürler 😇