Mira1604 Hamilelikte bebek doğduktan sonra gazı olmaması için yeme içme yapmadığınız şeyler var mı hamılelıkte bellı seylerı yemesek bebek doğunca gaz olumunu önler mi
mervemurat16 Mira1604 ben kimyon kullanıyorum çorbaya falan onun dışında nane kimyon çayı yapıyordum ama doktora sorup kullandım gazım oluyordu bir problem olmaz demişti 1 çay bardağı kadar içiyordum günde