iremkayaaaa Kızlar selam 10.haftadan yazıyorum 6.haftam da kontrole gittiğimde doktorum vinalac verdi onu kullanıyordum şimdi tekrar sordum doğuma kadar devam edicez dedi normal mi bu durum
mervemurat16 iremkayaaaa evet bende 33.cü haftadayım doğuma kadar kullanıcam içinde multivitamin falan olduğu için ekstra vitamin kullanılmıyor büyük ihtimalle o yüzden doğuma kadar kullanıyoruz
iremkayaaaa mervemurat16 demek ki sizin dediğiniz gibi içinde multivitamin olduğu için doğuma kadar dedi içim rahatladı vallahi çok teşekkür ederiiim 🥰