Kızlar burnum çok tıkalı yaklaşık 1,5 2 aydır. Grip olmuştum tıkanmıştı sonra da hiç açılmadı. 5 sene öncede deviasyon ameliyatı olmuştum burnumdan ama hangi doktora gitsem ameliyatımın çok güzel yapıldığını onunla ilgili bir sorun olmadığını söylüyorlar. Ben bu bir buçuk iki aydan beri otrivine vs burun spreyi kullanıyorum. Günde 3 kere sıkıyorum. 18 haftalık hamileyim. Grip olduğumda doktora gitmiştim 1 hafta kullan bırak demişti sadece. Tekrar tıkanıklığım için gittim. Hiç bir şey kullanamazsın tıkanıklık içinde ekstra tedavi edici sprey veremem dedi. Bu kadar çok kullanmamın bebeğe bir zararı olur mu ya çok korkuyorum ama sıkmadığımda gram nefes alamıyorum. 😞