Busralemr merhaba, bugun ikeaya gittik. O kadar kalabalikti ki anltamam. Almak istedigimiz bir alt acma dolabi diyim, onu aldik. Baska bir seyler daha vardi ama alamadik. Sunu soyleyeyim gitseniz de internetten alsanizda ayni sey. Ama gidip yuz yuze hallederseniz cok daha iyi olur. Cunku bir parca yoktu onun yerine baskasini sectik gibi. Bir de mesela biz kartal ikeaya gidecegimiz icin onceden stok kontrolu yaptik, kisitli stok diyordu. Eve geldim kontrol ettim bitmis. Onun disinda bugun bir mobilya carsisina -home decor- gittik ve caploonba odasi diye bir yere girdik. Bayildik esimle ve dolabini oradan almaya karar verdik. Cunku ayni fiyatlar fakat malzemesi cok cok daha kaliteli ayrica ucretsiz kurulumda yapiyorlarmis. Goz atmanizi oneririm ❤️