Gizem2211 Kızlar 37 haftalık gebeyim idrarda kan görüldü acaba böyle bir şey yaşayan oldu mu sebebi nedir bilen var mı ?
Cceylann01 Gizem2211 bende de vardı canım ne zaman idrar testi yaptırmam kan görülüyordu en son urolojiye gittim oda sonuçlarıma bakti ve bobrelte büyüme var demisti k9mtrol altina alinmisti
Gizem2211 Pamuk benim bir arkadaşıma suyunun geldiğini söylemişlerdi doğuma almışlardı da o yüzden emin olamadım
Pamuk Gizem2211 Onun ek biseyleri çıkmıştır canim.Enfeksiyon vardır keseyi inceleyip suyun gelmesini falan sağlamıştır.