Ben de 29+1 oldum. Geceleri aynı şekilde düzde yatsam yan da yatsam kalça kemiğim ve belim ağrıyor çok. Sağa sola dönmeye çalışırken kramp giriyor bu sefer onun acısına uyuyamıyorum. Gündüz zaten çalışıyorum. Cts günü kontrole gittiğimde söyledim doktora, magnezyum günde 1 içiyordum öğlenleri. Şimdi sabah ve akşam şeklinde 2 kere içiyorum dün gece biraz daha kesintisiz uyumuşum inşallah öyle devam eder. Sizde doktorunuza danışıp magnezyumu artırabilirsiniz