Sara_xd kızlar ben yeni hamileyim hastalandım çok kötü öksürüyorum acaba bebeğe zarar verir mi zarar verir diye çok korkuyorum daha minicik
16Busra41 Sara_xd bir şey olmaz allahin izniyle benim 3. Hastalığım bronşit oldum gayet iyi bebek bolca dinlenin c vit alın parol alabiliyorsunuz