GizemElf Ben 2 yıldır kullanıyorum. Haftada 3-4 kez açıyorum. Temiz yıkıyor ve hızlı kurutuyor. Evde toz olmuyor bu sayede. Bir sürü özelliği var. Mesela sadece buhar ile temizlemek istediğim ürünler oluyor ( sigara kokusu sinmiş temiz kıyafetler) hemen açıyorum o modda temizliyorum en basiti. Motoruna 10 yıl garanti veriyorlar. Fiyatları yüksek en son 40 bine yaklaşmıştı ama çok uzun yıllar gidecek bir ürün. Ayrı ayrı almak mantıklı gelmedi bize, indir kaldır yaptıktan sonra asma işlemini de yaparım açıkçası. Külfet gibi geliyor bana. Bu tek tuşla hepsini bitiyor. Kullanım klavuzunu inceleyin internetten özellikleri çok fazla var. 🙃