


Kızlar nisan sonu gibi doğum yapacağım kısmetse. Bahar yaz bebeği olacak oğlum. Şu ana kadar aldıklarım (kıyafet olarak) bunlar. 3-6 ay yazlık grubunda eksiğim var hala. Yeni doğan ve 0-3 yeterli mi sizce? Zıbın eklemesi yaptıktan sonra ilk 3 aylık giysisi tamam gibi geldi bana siz de bakar mısınız