Bugün kontrole gittim doktora bebeğimin kesesini gördüm çok şükür fakat kesesinin arkasında hafif leke tarzı kanama var dedi yerleşme sorunu dedi sana verdiğim progesteron ilacını düzenli kullanmaya başla dedi önceden ağrı oldukça kullan demişti yerleşme sorunu yaşayıp progesteron kullanıp düzelen oldu mu