1fatma_nurr Kızlar idrar testinde eritrosit pozitif çıktı değerim de yüksek çıktı o denemk oluyor doktoruma aticam ama sizdende fikri almak istedim bilen varmı
Pamuk 1fatma_nurr Biraz enfeksiyon var canim.Kan tahlili yaptı mı? Ama öyle ileri derece de değil.Kultur isteyebilir.
1fatma_nurr Ecerenc bendende istedi glba idrar kültürü ama o daha çıkmamış bu tam idrar tahlili oluyor glba birde idrar kültürü istemis
Mercimeek 1fatma_nurr kültür çıksın üreme var mı bakarlar kuzum ona göre tedavi uygular korkma benim tüm gebelik boyunca vardı 😂
Pamuk 1fatma_nurr Önemli değil onlar.Kanda wbc yüksek olsaydı hem kan hem idrar da enfeksiyon var demekti.Suan idrarın da var.
1fatma_nurr Pamuk kanımda baktım şimdi de wbc yüksek çıkmış ama cok degl değer ortalaması 3.10 benimki 10.36
Pamuk 1fatma_nurr Gebelikte 14 e kadar normal wbc. Hayir bebeğe zarar verecek boyutta bir enfeksiyonun yok.Bol bol su iç.
Busraalyaa 1fatma_nurr Mercimeek merhabalar bende de eritrosit kültürde pozitif çıkmış yüksek genital bölgede ağrı hissediyorum böyle zonklama gibi ondan mı acaba sizdede oluyor muydu
1fatma_nurr Busraalyaa benim idrar kültürü temiz çıktığı için bişey demedi doktor temiz bi sorun yok dedi bilmiyorum benim orda ağrım olmuyordu genelde kasiklarimda