Kızlar 7 aylık bebeğim var. Her ay adet olmaya başlamıştım. Korunuyorduk ama bu ay 4 gün geciktim. Ara ara adet olcak gibiydim sağ kasıkta hamlama ağrısı gibi bir ağrı bacağıma vuruyordu emzirirken canım yanıyordu(azaldı) ama şuan geçti onlarda. Sadece bacağımda ağrı var yürürken. Şeffef-beyaz sümüksü akıntı mevcut. Başına gelen var mıı sizce hamile olabilir miyim 😞