Edadan canım o kadar kolay bir işlm ki uyuman uyanman her şey 15dk falan sürüyor genel anestezi ile oldum ben , doğumhanede yaptı benim doktorum dediğim gibi 15dk zaten , çıktığında ağrı kesici yspıyorlar zaten hemen 1 saat falan adet sancısı gibi bir ağrı hissediyorsun zaten yaptıkları ilaç etkide ettiği için yavaş yavaş azalıyo ağrın sabah 8de oldum ben akşamüzeri 5-6gibi taburcu oldum , bir iki gün kadar silme şeklinde kanamam oldu o kadar. Şimdi korkup cesaret edemezsen ilerde pişman olabilirsin haftan nasıl bilmiyorum belli bir haftadan sonra da yapamıyor doktorlar bu işlemi yapacak doktor bulmakta çok zor ben 24+2de oldum mesela çoğu doktor o haftalarda yapmaya cesaret bile edemiyor