Semra-34 27 haftalık ikizlere hamileyim rahimde 1 cm açılma var dikiş atılcagı söylendi başına gelen var mı
gokyuzununogrencisii Semra-34 yaa . Alttan muayene ile açıklığı anladılar demi 😬 benim doğuracağım gün muane edip demişlerdi çünkü 1 cm var diye doktor bişey dedimi peki kuzum.. İnşallah erken dogmazlar en azından 37 haftadan sonra olsa yine iyi 😍😍
Minigiim-vebenn52 Semra-34 açılma duruyormuş ama bol dinlenmek lazımmış işlemi bilmiyorum canım ama burda çok kişi var olan yazacaklardır 🌸
Meervemsi Semra-34 anestezi altında atılıyor canım serklaj uyanınca hafif adet sancısı gibi oluyor geçiyor
Semra-34 Meervemsi öyle bisi yok şuan yatıyorum hastanede kasılmlarıö çok fazla henüz dikiş atmadılar ciğer geliştirici iğne yaptılar birde kasılma azalsın diye fitil verdiler bekliyorum